Video

**Shiet! Saknar att snacka med min vän. Vi snackar alltid nu innan vi ska sova.**
 
Men snart (eller imorren) så kommer en Haul video som jag har suttit med i 2 timmar. För att första timmen så satt jag o redigerade som vanligt o sen så dog datorn för att den var överhettad. Snacka om att man blir frustrerad och så skulle jag precis trycka på klar. AAAAAAHHH!!!
Men men, nu är jag klar iallafall så den kommer att ligga uppe på youtube och sen läggas upp här :)
 
Men min dag har varit så chill idag, i skolan har vi provat att göra eget CV o personligt brev. Så det har bara varit vid datorn och tagit det lugnt.
 
 
Lilla totte bus <3 Saknar honom så mycket.
 
Nä, nu ska jag sova. 
Kramiz
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dogever.blogg.se

Hundar och mitt liv

RSS 2.0