Så glad

Hej!
Gud vad gillar mitt liv nu. Vänner och skola går så bra. 
Längtar till helgen då jag bara ska ta det lugnt o sova, men helgerna är alltid sköna. Speciellt när man träffar vänner man gillar & inte kan säga nej till för att han är så snäll. 
Har fått en ny kompis som heter Denise & är super trevlig. En riktigt cool tjej som man vill ha som vän.
 
Skolan var riktigt rolig idaf. Då vi hade karaktärsdag. Då hade Hundlinjen och djurlinjen gemensam lektion.
Vi fick lära oss om de olika djuren de har på skolan.
De har bl.a Ormar, ödlor, kaniner, marsvin, gerbiler o massor av andra söta djur.
 
Sen gick vi två o två eller 4 st till olika djur. Jag o Denis tog fiskarna (det finns 3 olika akvarium) och sen tog vi grodorna. De har Lövgrodor och Pilgiftsgrodor, pilgiftsgrodan är giftiga i sin hemma miljö, alltså i det vilda. Eftersom den äter en liten insekt som är giftig...Typ. Som sedan gör grodan giftig. Men de på  skolan (alla 12. Ja de har 12 sådan) äter bananflygor så de är inte så giftiga. Men de hoppar inte på en så det är mindre risk att något. De har INGA farliga djur på skolan.
 
Men en rikgit lärorik dag kan jag säga. Hade så kul.
Kramiz
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dogever.blogg.se

Hundar och mitt liv

RSS 2.0