Har man dåliga vänner så har man

Jag önskar ibland att man bara kunde vara hemma med hundar och inte bry sig om någon annan. Bara vara hemma ligga i sängen o mysa med en hund.

Kompisar är fan inget o ha! De är bara idioter! 

Saknar lilla Freja ❤️
Får väl fråga hennes husse om ja kan passa henne snart igen! ❤️
Maria
2015-05-31 @ 15:17:20
URL: http://bokig.blogg.se

Det hade jag oxå velat om jag haft en sådan sötsak till hund ;)
GUD så söt! :D

Skit i kompisarna, vänner kommer och går. Förlorade själv min bästa vän sedan 10 år (!) nyligen. Vissa människor är helt enkelt inte värd en tid... du verkar vara söt tjej, låt inte dåliga kompisar få dig på fall =)

mvh




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dogever.blogg.se

Hundar och mitt liv

RSS 2.0