Superbra helg

Hej!
Denna helgen har varit så bra.
Fredagen börja med att man slutatde 13.30 o sen gick man hem. 
Sen var det inget med det. 

Dagen efter så började det lilla äventyret klockan 11.01 Då gick bussen till södervärn och sen från södervärn så tog jag 146 till Trelleborg och där sträffade jag min kära kompis Micke. 
Sen så gick vi hem till honom för jag skulle lämna en sak och sen så bar det av till Mikeali marknaden. 
Där var vi till klockan var 15.30 sen. Sen så gick vi hem till Micke (Vi är alltså jag och Micke) o där började vi plocka undan då han hade haft förfest dagen innan (Fredagen). 
Efter drygt en timma så färgade jag hans hår svart. Riktigt nöjd blev både jag o han. 
Sen vid 18.00 så kom kompisar till honom och då började förfesten. 
 
Sen typ vid 20.15 så började vi alla gå mot Mikeali marknaden. 
Sen så tog jag ajö till Micke o nu så sitter jag här o lyssnar po musik. 
 
På bilden är det Micke o jag.
 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig natt.
Kramiz
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dogever.blogg.se

Hundar och mitt liv

RSS 2.0