Subway


Idag blir det Subway till Lunch har jag bestämt :P. Ska bli riktig gott. Varit hos lärkarn idag o nu väntar ja på min kompis. 


Igår var jag hos doktorn o då fick jag reda på om jag har EP eller ej. Där är en liten förändring men inget stort. Men jag ska fortsätta med min medicin ändå. Men 1 års väntan till jag får börja övnings köra. Aja det är iallafall inte 3 år.

Färgar håret har jag gjort det med, lite mörkare blev det i rötterna men snyggt. Nästa gång blir de svart. 
Så jag längtar :-D

Till helgen längtar jag med, ska träffa min underbara vän. Så snäll han är. Vi är så lika med musik smak, humorn, vi tänker likadant (han är BARA kompis) 

Men hoppas ni får en underbar dag. 
Kramiz.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dogever.blogg.se

Hundar och mitt liv

RSS 2.0