Bloggnings brist

Hej!
Som rubriken lyder i detta inlägget så har jag inte haft ork o tid att blogga. 
Eftersom det har varit mycket hela sommarlovet. Det har dykt op mer saker en vad jag hade planerat. 
Men det har varit ett super bara sommarlov fast det har varit kallt. 
 
Men nu har jag ju börjat gymnasiet och det kommer jag ta i ett annat inlägg o i en video. På tal om video så kommer det att komma upp 2 video i veckan om 1 eller 2 veckor, måste spela in dem oxå. 
Men annars har allt varit bra. 
 
Jag träffade en kompis idag som jag skrev i förra inlägget men det var ett par timmar sedan. Men denna dagen har gått satans fort. Men har man roligt med en kompis så går det tyvärr lite för snabbt. 
Men vi snackade o hade det trevlig. 
Snart så blir det att lägga sej men en liten stund ska jag vara vaken :-)
Kramizar
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dogever.blogg.se

Hundar och mitt liv

RSS 2.0